2012/01/11

කුඩා උපමා කතාවක්- ෆ්‍රාන්ස් කෆ්කා


මීයා මෙසේ කීවේය : අපොයි, මුළු ලෝකෙම එන්න එන්නම කුඩා වෙනවා. මුලින්ම ඒක කොච්චර විශාලද කියනවා නම් මට බය හිතුනා, මම නොනැවතී දිගටම දුවන්න ගත්තා. බොහෝම ඈතින් දකුණු පැත්තෙයි වම් පැත්තෙයි තියෙන බිත්ති දැක්කම මම හරියට සතුටු වුණා. ඒත් මේ දිග බිත්ති කොච්චර ඉක්මනට පටු වුණාද කියනවා නම් දැන් මම අන්තිම කාමරයටත් ඇවිල්ලයි ඉන්නේ. ඒ කාමරයේ මුල්ලේ තියෙන්නේ මම අනිවාර්යයෙන්ම මූණ පාන්නට ඕනෑ මී කතුරයි.

ඔහේට කරන්න තියෙන්නේ ගමන් කරන දිශාව වෙනස් කරන එකයි, කියූ බළලා මීයා කා දැමුවේය.








ෆ්‍රාන්ස් කෆ්කා(1883-1924)

3 comments:

  1. chater kathavak. forien deval gediya pitin obanna behe :P

    ReplyDelete
  2. hmm gaburu theirumak thiyena kathaawak...eith upamaa kathaawak neweyi..Franz Kafka liyuwei godaak pissu kathaa...eith baya hithena...

    ReplyDelete

සෙවුම්